underbara värme!

tjabba, sitter här nyduschad och fräsch och ska alldeles strax föna mitt hår.
jag tänkte börja med att säga att igår så ville jag skriva men jag fann inget intresse i det och jag orkade verkligen inte. efter en hel förmiddag med nationella äckel prov i franska så var hjärnan ganska sönder. det gick för övrigt otroligt dåligt på det där, blir banne mig glad om jag får G. efter skolan åkte jag till anton och tog hand om stackarn som mådde dåligt.
idag har varit en normal torsdag, dock slutade jag typ nästan 2 timmar tidigare än vanligt eftersom jag inte hade någon engelska, vi har muntliga nationella och de har jag redan gjort :)
det blev en runda på HM efter skolan för att kolla efter min klänning men hittade även en massa annat som jag kände att jag behövde, har dock inga pengar kvar den här månaden så jag la undan till imorrn, mamma betalar ftw (;

kvällen har spenderats tillsammans med mathilda och jossan, vi satt ute i det underbara vädret med mr.blue på ett som jossan beskriver det "perfekt" ställe. haha har aldrig sätt en sån exalterad person som jossan, första 10 minutrarna vi var där satt hon och tjatade om hur perfekt platsen var (x

imorrn är det nationella i matte, den svåra delen, ser inte fram emot det. och sen har jag en fantastiskt härlig håltimme från det att nationella är slut. vilket är från ca 10.30 - 14.15. och sista lektionen är matte. orkar man verkligen?

ja vi får väl allt se.
nu ska jag föna mitt hår och sedan lägga mig i sängen och prata med älsklingen innan jag somnar.
pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0