söndag = ångest

söndagkväll, en sån där tid under veckan då man bara vill krypa ner under täcket och inte bry sig om omvärlden.
en sån där tid under veckan då man inser att man inte har gjort det man borde inför den kommande veckan, inte för att jag inte gjort de liksom (a) i'm just saying. (;
idag har jag varit hos anton hela dagen eftersom jag sov där och ja, vad ska man säga? vi har inte gjort så speciellt mycket :p .
imorrn är det prov på naturkunskapen och "redovisning" på musiken, wiho? -.- . sen ska jag förhoppningsvis köpa hårfärg, har nu bestämt att jag ska bli ljushårigare, alltså ljusbrunt, inte blont.

nej nu har mina linser börjat kladda i ögonen, känns som om de ska krypa ut. jag tror de försöker signalera att jag ska gå och lägga mig. så jag ska göra mig iordning.
puss&godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0