orkade inte

godmorgon allihopa
idag, för första gången på typ en månad eller två så försov jag mig till första lektionen. hade faktiskt tänkt gå upp och komma i tid och lämna matte-inlämningsuppgiften som jag är klar med. men jag glömde ju såklart att sätta alarm så ja, de gick helt enkelt som de gick.
dock har jag inte kommit längre än att jag har ätit och halvt packat min väska, får ångest när det gäller mitt klädval för dagen, jävla skitväder! funderar på mina egen-slitna jeans och en linne och en kofta bara..hmm..
idrott har jag idag också, sista lektionen, i bästa fall så kanske det är lite bättre väder då.

nu ska jag fortsätta med mitt morgonpysslande.
puss på nosen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0