i love cake

helluu
blev såklart väckt äckligt tidigt imorse för att vi skulle sjunga för pappa, så jag gick upp med ett fågelbo på huvet, en gås i halsen och snarare skrek än sjöng ja må han leva. otroligt charmigt!
efter att ha gått ner och somnat om för att sedan vakna ett par timmar senare så gick jag till centrum för att möta upp mickis på coop. vi skulle ju ha baka tårta på scouterna så vi var tvunga att köpa grejer till det. först skulle vi bara baka tårta men sen kom jag på att vi faktiskt kunde fira våran första vinst på birka ballt förra veckan så vi köpte massa söta ljus och grejer (:
eh ja, och sen så gick vi till scoutstugan och började baka (hahhaha, otroligt intressant).
den blev fett fin och asgod! anton kom dit efter ett tag och fick en bit han också.
sen traskade jag och anton hem till mig och kollade på film, och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra härnäst.

aja, ska fundera vidare.
ni får en bild på tårtan att dregla över. varsegod.
pusspuss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0