hemma-sittar-lördag-kväll

tjabba
jag är inte bra på att blogga, jag vet. men om jag får välja mellan att skriva om vad jag har gjort under dagen och att sova så väljer jag helt klart sova + att det är ungefär lika intressant att sova som att läsa mina inlägg x)
anyway så har jag varit på mottagning hela dagen hos mammas kusin som just har blivit legitimerad sjuksöterska. och som vanligt finns det inga jämnåriga så jag och syrran satte oss vid ett eget litet bort när vi skulle äta, och vi gick även den utsatta tipsrundan tillsammans och kom delad 1.a plats på några andra vuxna. fett awesome vi är, frågorna handlade såklart om sjukdomar och grejer, vilket typ ingen av oss knappt visste något om, men att chansa är ju aldrig fel liksom, och bra gick de ju (:
så vi var där från typ halv 3 till halv 7, vilket dock inte är hela dagen men ändå.
resten av kvällen har jag bara suttit som en slö korv i mitt rum och kollat film och käkat cheez ballz. superslappt!

imorrn fyller pappa år så jag bara antar att mamma kommer komma och väcka mig och dra upp mig för att vi ska sjunga superfalskt för honom sådär lagomt tidigt på morgonen då rösten totalstrejkar. wiho!
sen ska jag dock till scouterna där vi ska fixa klart det sista i vårat rum och göra tårta, muuums!

här kommer lite bilder från idag.
känsliga läsare varnas.




hahaha, fångade Jessica på bild och för att få ha kvar den så var jag tvungen att ta en lika charmig på mig själv. (jag bjuuder på den)

vi vann såklart pris för att vi var så underbart awesome på tipspromenaden


Kommentarer
Postat av: tengmo

bilden längst upp till vänster, HA DEN SOM PROFILBILD PÅ FACE!

2010-05-16 @ 15:50:39
URL: http://matildatengmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0