helghelghelg!

tjatjaa!
nu e de såhär att de e fredag och jag är typ övertaggad på att göra ngt. och ngt kommer snart att inträffa. jag mathilda och jens ska in till io på odenplan och vara där ett tag och sen typ göra ngt trevligt, haha, som sagt, övertaggad. har typ inte varit ute på flera veckor känns det som, känner mig...instängd.
så jag e på hyperhumör just nu, treeevlans :)
imorrn så ska jag typ vara med anton vad jag vet, får se vad som händer. och om mina beräkningar stämmer så kommer Mr.M på besök då, deprissions svacka alltså, usch. det blir väl till att ligga och klaga över livet (;
nej nu ska jag ta tag i mitt bombnedslag till rum och städa som ett freak.

ha en fortsatt trevlig kväll (:
pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0