det måste ha varit en sadist som uppfann cykeln

tjabba.
ligger här klar för att gå och lägga mig. känner att jag behöver sova lite inför morgondagen då jag faktiskt måste gå upp hyfsat tidigt, ska ju på hajk (:
idag har jag haft en enda lektion, nationella prov i matte, i 2 timmar. gick typ helt okej tyckte jag. så jag slutade 10.30 idag. superawesome!
så jag chillade hemma i några timmar och sen så ringde mamma och sa att jag skulle ta med mig syrran ner till centrum för att vi skulle shoppa lite. asså nog för att det är lite halvjobbigt att gå till centrum men min syrra ville cykla, förstår ni? cykla! jag är helt seriöst totalt efterbliven när det gäller att cykla.
men jag hade inget val så jag fick ta ut och typ damma av cyklen som inte använts på kanske 1 år och sedan även pumpa däcken. sjukt obekvämt och livsfarligt att cykla. uschuschuuuuusch!
men det spelade inte så stor roll när man var klar med shoppandet. fick med mig 3 linnen, 1 skjorta, 1 klänning, 1 bikiniöverdel och ett par örhängen. lycka!

så, det var min dag i korta drag.
nu ska jag lägga mig ner och sova riktigt gott hade jag tänkt.
pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0