onsdag

helluuu.
onsdag idag, 2 dagar kvar till skolavslutning, 2 dagar till ett välbehövt sommarlov. snart friii!
måste ju börja med att säga att jag satt uppe till någon gång runt 02.00 för att göra klart alla mina rester som jag hade kvar, och jag e klaar, helt klart värte!
dagen började med franska då vi fick betyg och lämnade tillbaka våra böcker, fick e fint G vilket betyder att jag sänkt mig, men vafan, hatar franska av hela mitt hjärta.
sen hade vi håltimme pga av att samhällsläraren inte var där, det blev en håltimme av massa avskrivande av geografi häften, simhallen med Ellie och allmänt chill.
och sen såklart, geografi. kaos som vanligt, den här gången för att läraren inte hann säga alla betyg till klassen innan så de krockade med våran lektion och blabla.

stannade kvar med anton och matilda för att vänta på deras sommarskola-matte, fick reda på mitt betyg i engelska under tiden jag väntade, ett mycket starkt VG, jag tror seriöst läraren gillar mig, fick bara en massa beröm över hur bra jag var :o . synd bara att mina förhoppningar på MVG åkte i diket, men what to do liksom (;
rensade även mitt skåp, och då åkte allt, och då menar jag ALLT i soptunnan som var gamla skolarbeten. så jag har förnärvarande bara 1 bok kvar i skåpet som lämnas in imorrn. uuuunderbart.

för några timmar sen så kom jag hem från handledarkurs för övningskörning, inte så tråkigt som jag trodde och jag såg till min förvåning att jag kände många av dem andra som var där.

imorrn börjar jag 9.30 med att några från klassen ska sitta i en focusgrupp och prata om marknadsföring av skolan, dem snackade typ om att vi skulle berätta varför vi valde skolan..ehe..vad ska jag säga där liksom..? "jo det är såhär att jag hade den här skolan som sistahandsval när jag sökte, jag kom dock in på mitt förstahandsval men bytte för att klassen sög och då tog jag den här skolan för att den ligger nära och för att jag kände folk här"
inge vidare eller vad tycker ni? (;

nu ska jag göra mig iordning för att gå och lägga mig.
pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0