onsdag, dagen före långhelg

tjabba allihopa!
har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna och det ber jag som vanligt om ursäkt för, har inte känt att jag orkat skriva (:
igår var en del av klassen (många som skolkade) på studiebesök på DN expressen, ovanligt roligt för att vara ett studiebesök. vi fick bland annat redigera tidningsidor och sedan göra en löpsedel med en bild på klassen på. sen blev det "picknick" i Rolandshovsparken.
idag hade jag muntliga nationella i franska som första lektion, gick sådär. resten av dagen har varit en dimma, har haft såna otroliga humörsvängningar så de inte är sant. efter skolan gick jag till centrum för att införskaffa lite nödvändigheter och sedan promenerade jag hem med en glass i handen, då var allting som bäst!
dagen blev dock bättre när älsklingen kom hit och var här ett tag.
nu ska jag föna håret och göra mig iordning för att gå och lägga mig och läsa det sista inför geografiprovet imorrn.

pusspuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0