lördagkväll

helluu.
sitter hemma och tjockar mig med en godispåse, precis så det ska vara en lat lördagkväll.
skolavslutning igår, vi fick fika i klassrummet när vi kom på morgonen och en stund senare delades betygen ut. efter det var det någon gemensam avslutning i aulan och sen var det sommarlov.
och trots det regniga vädret så hade jag gjort mig iordning väldigt noga, hade vit klänning och höga skor. totalt bortkastat, ingen annan hade orkat klä upp sig typ (;
senare på kvällen blev de chillkväll ute med Anton, Jonas, Robin, Linus och Jens.
och idag har jag bara varit med Anton och sen bara varit hemma, de blir nog en dusch snart och sedan kanske en film innan man somnar (:
bild på skolavslutningsoutfiten kommer nedan (ursäkta den dåliga kvaliteten)

pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0